Történetek a Könyvtárból

Történetek a Könyvtárból

Jelentkezés, felkészülés

2015. április 28. - zoleebara

Tehát katonának jelentkeztem. Nem voltam igazán sportos már akkor sem, de elkezdtem a felkészülést. Akkor még olyan követelmény szintek voltak, hogy 12 perc alatt kellett futni legalább 2550 métert és a szokásos fekvőtámasz, felülés kombó. A falu határában futottam, a kilométer kövek segítettek a távmérésben. Szerencsére a gimnáziumban a tesi tanár is tudta hova jelentkeztem ezért egy kicsit segített, főleg azzal, hogy évvégén egy kicsit felfelé kerekítette az osztályzatomat. 

A felkészülésem közben jött az info, hogy abban az évben elrontották a felvételi tájékoztatót és nem lesz külön felvételi eljárás, hanem az évvégi jegyek alapján kapjuk a pontokat és így leszünk rangsorolva.

Hurrá! Történelem és irodalom tantárgyat nézték csak így volt esélyem a sikerre. Gondoltam ekkor még!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akonyvtaros.blog.hu/api/trackback/id/tr437405450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása